@ badberget

2010-04-12 @ 20:53:49
Idag började ju skolan, och det gick faktiskt helt okej! Första dagen avklarad, bara ett par veckor kvar till sommarlovet? Gasch va jag längtar! bada, sola, träffa kompisar, utekvällar, värmen, GASCH! Ska sluta drömma bort .. :) Idag efter skolan gick jag, Julia & Astrid till badberget och var där och hade det mysigt. Åt chokladbollar och drack cola, jammi. Det hände en hel del , men efter ett tag började vi gå och efter ett tag kom Oscar. Så vi var med honom, och julia drog hem och vi drog till edsbergsparken eller var vi var, och satt och snackade bara. Sen var jag tvungen att dra hem så kom hem vid åtta, har ätit och vet inte vad jag ska göra nu. Träffade Sofia innan vi drog till badberget, menmen, länge sen bruttan, <3

menmen, helt underbar dag eftersom solen äntligen har vågat sig fram ! ååhh, hoppas det är så fint väder igen imorgon :) jaja, tyvärr glömde jag kameran hemma, så har inga bilder, tihi !


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0