bara en massa bokstäver

2010-04-14 @ 17:13:27

Har suttit och skrivit mer en ett a4-papper! Känner mig duktig, men jag skrev bara av det min lärare skrev för att kunna få in allt i min hjärna. Har fått in lite av det iallafall. Som att jordskorpan är uppdelad i ett antal jättelika plattor som flyter omkring som ett stort pussel ovanpå jordmateln. Och att man använder Ekolod för att kolla havsdjupet. Och att spridningszoner är ett område där plattorna glider isär, subduktion är ett område där plattorna kolliderar, de vill säga att den ena plattan glider under den andra platten. jaja, ska kolla nog kolla på andra avenyn nu eftersom jag inte orkar kolla på det efter, förmodligen.

ska byta om och äta också, så skriver nog förmodligen inte förens ikväll. pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Louise

Allt bra idag?:)

2010-04-14 @ 21:13:06
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0