barnvakt

2010-04-30 @ 14:52:16
Hejsanhoppsan! Förlåt för jag inte har bloggat på hela dagen och det här är svårt att säga.. Men jag har verkligen inte orkat :$ gasch, nu är det sagt... hoppas ni inte blir för besvikna! Just nu är jag barnvakt, men det är inte så mycket att göra eftersom min älskade lillebror Leon står i hoppgungan.. Fast nu börjar han tjuta, nu är han tyst.. Får ta bort honom där ifrån snart, han har stått där mer än 20 min :O
Snart kommer mamma hem och då ska jag packa ner det sista sen åka hem till astrid. Kameran är laddad så bilder blir det! ååhh,, en underbar kväll med sveriges bästa brudar! Astrid, Fanny, Cissi, Jag, Monica & Elsa ! längtarlängtarlängtar!

nej, nu gråter han nästan. Förvänta er inte ett till inlägg från mig idag, för tror inte jag har tid med det.
puusss och ha en bra kväll!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0