begravning..

2010-04-09 @ 22:07:55
Idag har jag varit på begravning, inte så kul faktiskt.. Hatar begravningar, tycker det är hur hemskt som helst.. Speciellt om det är någon som står nära en, vilket min farfar. Blev hur mycket tårar som helst.. Menmen, nångång är tiden inne för alla och man kan inte hindra det.. , även fast man vill..

Jaja, slutsnackat om det..
Sen åkte vi hem och firade min mamma & min lillasyster med familjen, astrid & mormor och morfar. Eftersom de båda fyller år imorgon! :D Riktigt kul faktiskt, och min älskade mamma hade bakat en jäääättegood jordgubbstårta :) Jag älskar jordgubbar. jaja, Följde astrid till bussen för ca en timma sen, sen kollade jag på solsidan och nu sitter jag och kollar på Blade. Bara en massa blod, verkar faktiskt inte vara så bra, men, vi får väl titta efter och se.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0