CSI

2010-04-06 @ 23:32:12

Astrid har somnat och jag har ingenting att göra. Ligger just nu på golvet och tog en massa knäppa bilder nyss som jag inte vågar lägga ut, gör extremt fula grimaser :$

Imorgon händer det något skojsigt, jag ska nämligen träffa Fanny sen sötnosen! :) Ska bli kul faktiskt. menmen, jag har huvudvärk och ligger och kollar på CSI och försöker hitta på någonting roligt men jag hittar f'n inte på någonting som är kul. Hittils har jag bara tagit bort sminket men det är ju precis inte kul ?

jaja, ska försöka fortsätta komma på någonting, annars får jag väll väcka golvmoppen! :)

pusspss


Kommentarer
Postat av: sirada

sv: förlåt för ett sent svar! jo min dag har varit rba tack :D

2010-04-07 @ 14:08:57
URL: http://sirada.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hur ha dagen varit? :D

2010-04-07 @ 18:13:48
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0