daaaaark.... ?

2010-04-29 @ 21:30:52

åååhh gasch, jag vill ha tillbaka det där mörka håret, tror jag? haha, vem vet.

Hade ju träning idag, och det gick faktiskt helt okej. Hade käningar i knät hela träningen, riktigt ont gjorde det. Men, jag dribblade av astrid, tjiiihoo! haha, (: Gumman, erkänn jag var duktig? Nej , nu ska jag sluta. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen stod det pannkakor på bordet, så fixade det och åt samtidigt som jag pluggade so... Känner att jag absolut inte borde sitta här, känner att jag absolut behövde plugga, men ja.. Har kollat på 6an, hur det nu stavas. Gasch, jag är kär i det programmet! Allvarligt ;o Så otroligt bra! Ni anar inte, guuuuuuuuuuuuudars skymning.

Imorgon är det valborg, snart är det sommar :D Jag slutar i alla fall tjugo i tolv imorgon, då ska jag hem, packa, packa, packa & duscha. Eftersom jag har idrott som sista lektion och vi ska jogga så tänkte jag att jag kan duscha hemma, smart som jag är. Sen på kvällen ska jag hem till en tjej på tjejmiddag, det ska bli hur trevligt som helst och självklart hänger kameran med. Glöm inte att påminn mig att jag ska ladda den (!!!!!)

Känner att det här blir alldeles för långt och att jag verkligen är extreeeemt trött. Vi gör så här, vi hörs imorgon! pusspuss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0