Det var länge sen jag...

2010-04-09 @ 23:20:00




Hissar :

Biotherm kropps lotion. Eftersom att jag tränar så mycket blir det verkligen en hel del duscha. Och man blir ju torr av att duscha osv. Så jag hissar verkligen denna hudkräm, den är verkligen toppen. Den är lite på den dyrare sidan men funkar hur bra som helst, tippsar verkligen! :D

Hissar också:

Panodil. Det är verkligen världens bästa värk tabblet när det kommer till mensvärk! Tummen upp för den! :)







Dissar:

Snö. det är verkligen hur onödigt som helst. Det kanske är fint osv men man behöver det faktist inte.. Det förstör håret, sminket och gör så att man blir blöt och blek. Nej tack. Jag föredrar faktist solen, då är man ju varm och blir ju desutom brun och fin :) GE MIG SOMMAR NU! :D


Dissar också:

Mensvärk.
Det gör så fruktansvärt ont och gör så att man mår dåligt. Usch usch. Tycker verkligen ni killar bode vara glada att ni slipper all denna smärta.

( förlåt om jag tjatar mycket om mensvärk, men nu är det så att jag har det just nu "/ ) 




Puss / astrid :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0