dopdagen

2010-04-17 @ 19:23:20
åååhhh, mina ben värker! har haft en otroligt bra dag, mycket folk, god mat, goda tårtor, mycket barn, mycket skratt och ja, allt?! :) Den här dagen innehöll allt man kan tänka sig, typ? Det börjar iallafall med att jag väcker astrid, och inte tvärtom som det alltid brukar vara. Så ja, jag känner mig rätt så duktig :) vi hjälpte till en hel del, fixade bestick, glas m.m, lämnade hunden hos pappa och ja, en hel del. Som astrid skrev så skrek inte Leon en enda gång under dopet! Han bara skrattade , haha ! För mig blir det en hemmakväll också, eftersom vi har match imorgon och för att jag är hur trött som helst.. :)
slänger in bilder (:


vi utanför kyrkan :)





jag i kyrkan, omklädningsrummet x)


mamma åh leon :)


jag i kyrkan :)


astrid sötnos =)


jag åh jonte :)


Celest min darling!


alltid du och jag, inte ett steg utan dig !




Kommentarer
Postat av: cynthia

jätte fin blogg ni har , undra om ni är bästavänner ? ;)

2010-04-17 @ 19:31:27
URL: http://cynthiaochjivas.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0