En dag på stan

2010-04-10 @ 18:02:44

Imorse bestämde jag och Mamma för att ta en mysig dag på stan. Hon skulle klippa sig och tyckte jag kunde hänga med och shoppa lite och så efter. Så jag åkte in vid 12 och mötte up henne runt ett tiden. jaja, det blev en hel del shopping.. heheh ^^ ME LOVE! :) Jag köpte lite fina saker.. Bilder på dom kommer i slutet av inlägget. Men men, nog med det. Ikväll ska jag till Michis Pickis, vi får se vad vi hittar på. men något roligt blir det :D 

Allt köptes från ZARA idag :)
 

Ett par super gulliga marin blåa skor




Hittade denna super snygga väska och det var bara ett must have :)




Och det sista jag hittade var en fin sommar tropp :)



Visst hade jag blåa ögon imorse? ;O (har inte retuscherat elr hur det nu stavas)

Puss / astrid :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0