expressen

2010-04-28 @ 20:55:12

Var ju med i expressen i lördags, och här är bilden. Inte lyckad nånstans! Tycker inte att själva "ställningen" var bra överhuvudtaget. Om man är fotograf ska man väll kunna kolla ljus och sånt, eller hur? Aja, riktigt dålig stil i alla fall, men ska väll vara glad för att cissi överhuvudtaget valde mig? Har redigerat bilden lite, eftersom den var så tråkig och ful. Det roliga är att jag har en kompis i docksta, typ nånstans i sverige. Han smsade mig och skrev snygg bild, haha, snacka om förvånad jag blev! Tydligen säljs expressen i hela sverige, vilket jag faktiskt men inte tänkte på, men nånstans i bakhuvudet visste jag det. Vad tycker ni om bilden?


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0