fortfarande här...

2010-04-24 @ 16:37:48

åh, det var hur länge sen som helst jag var här känns det som.
Faktiskt jättemysigt! Vi har fikat med tårta och kakor, jag har solat
och just nu sitter jag vid datorn eftersom majsan har åkt iväg. Alltså, mina
kusiners mamma och även min gudmor. Det är jättemycket barn här, min lillebror,
två av mina kusiner, och två av deras kompisar och en av dem's lillebror. Förstår ni!?
Jag är "barnvakt" till 6 stycken! Men de ända dom gör är att spela xbox.
Den minsta kusinen av de som är här är Hampus, och han har lekt mäster-
fotograf med min kamera så kollar igenom de när jag kommer hem
och lägger in lite bilder om det finns några bra bilder som man kan
lägga in. Han är 6 och ett halft, så man vet inte om han har lyckats eller inte. :)
Jaja, vi ska äta vid sex så ska snart dra mig hemåt. Ikväll blir det att vara ute med
några brudar och grilla (?) Vet inte om jag sover hemma eller inte,
har ingen aning. men vi får se! skriver sen. bye!


älskade gudmor <3


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0