gubbe ;o

2010-04-12 @ 21:00:53
Idag när vi gick, fick jag extremt ont i knät så jag kunde inte stå upp, så jag satte med ner i vägkanten, asså inte på vägen eller någonting sånt , utan på kanet och det fanns ingen chans att en bil kunde köra på mig. Och Julia och astrid stod upp bredvid mig och vi snackade. Sen kom det en bil som hade sxe på registreringsplåten, så vi kollar ju på den. och helt plötsligt stannade han och började backa, och stannade han vid oss.
Han : Ni pekade, vad ville ni ?
Vi: va, vi pekade inte?
Han: Och varför sitter du här?
Jag: För att jag har ont i mitt knä
han: Hoppas du blir påkörd, ha det så bra!

Jag hörde inte vad han sa, men Julia berättade det när han åkte iväg. Seriöst, hur kan han säga så ? Han hade småbarn i baksätet! Helt onödigt, varför ska han ens börja från första början ? vi pekade inte, vi kollade inte ens på honom ? åååhh, blir så trött på såna människor som "tigger" bråk.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0