hemma igen

2010-04-18 @ 21:00:24
åhh, jättedålig uppdate från min sida idag ! Verkligen förlåt, ska bättra mig!
Vi spelade ju match idag, och som astrid redan har skrivit så vann vi mot fanna bk med 2-0. vi spelade faktiskt helt okej, vi kan bättre, men det räckte ju ? Tihi. Sen åkte jag hem med min gudmor och åt middag. Sen hoppade jag in i duschen och slängde på mig ett par tighst och en tjocktröja för att astrid ville att jag skulle komma hem till julia, så jag drog dit. Sen gick vi ner till sportfältet och spelade fotboll, och då kom tedde, kesse & Sebbe och spelade med oss. Tedde var hur hårthänt som helst ! Aj säger jag bara ! Det började ösregna, julia drog hem men vi andra stannade och fortsatte spela, sen drog sebbe men han kom tillbaka när vi stod och väntade på bussen, alltså jag skulle med den, de andra skulle stanna. Nu är jag iallafall hemma, eller har varit hemma ett tag men ändå. Sitter här med mjukiskläder och funderar på att gå upp och ta ett glas oboy.

har otroligt ont i huvudet,  Efter mitt migränanfall så har jag haft det ofta ? :s riktigt läskigt !
Känner mig iallafall riktigt duktig, har gjort två av mina läxor som jag har till den här veckan. Så nu kan jag vara med kompisar mer , tahahha ! upps, det här blev långt. :s


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0