home again

2010-04-26 @ 21:05:39
Det var faktiskt rätt så roligt, speciellt eftersom jag var med Elsa och Astrid. Allt slutade med att jag & astrid låg på marken och skratta ihjäl oss, och nästan kissade på oss. Så vi var tvungen att plinga på en barnfamilj och fråga om vi fick låna toaletten, det fick vi. Två jättesöta ungar kom ut och frågade, ska dom låna toaletten? Pappa som hette Linus, i think sa ja. Och han önskade oss lycka till med fotbollen! Trevlig var han verkligen, och jag vet att man inte ska plinga på främlingar, men vad gör man inte om man håller på att kissa på sig? Helldre de än att bli blöt i byxan! Eller vad tycker ni?

Har i alla fall precis duschat och ska äta sallad och plugga lite smått, men först ska jag smörja in benen.
skriver sen! två bilder blev det, duktig som jag är.. :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0