jag har gått och blivit sjuk (y)

2010-04-08 @ 11:37:56
ja, rubriken säger allt, jag har blivit sjuk. Inte kul någonstans! I förrgår hade jag ju ont i huvudet, igår också. Sen på kvällen tappade jag rösten och hade ont i halsen, örat och huvudet. Sen i natt fick jag inte så mycket sömn, hade frossa eller vad det heter. Låg och skakade och frös, även fast det var varmt? Hade hur mycket kläder på mig som helst och två duntäcken. Sen spydde jag också, intressant , jag vet. Men imorse ville jag ändå åka till cupen, så åkte dit men påvägen dit var jag tvungen att spy.. sen kom jag dit och jag var där i kanske en kvart sen vände mamma och kom tillbaka.. så ja.. Jag kan inte äta och jag har en tom mage, jag vill äta men jag vill inte chansa.

Igår var jag i alla fall i stan med Fanny. Vi gick omkring och kollade på tantkläder och hon käkade donken. haha, sen så bestämde vi oss för att tågluffa, så vi tog tåget mot norsborg men vi gick av i bredäng. Där hittade vi tre stenar som var hur roliga som helst, och sen en äng och en lekplats.. Efter ett tag drog vi hem till timmy, där gjorde vi inte mycket. efter ett tag igen så gick vi ut och sen drog vi hem eftersom han skulle på match..

Så, jag får inte gå ut idag. Ska bara vara hemma och ta det lugnt, och bli frisk. För imorgon är det begravning och den tänker jag f'n inte missa.

jaja, ska kolla på lite olika program nu eller försöka sova.
Vi hörs! Slänger in bilder från dagen senare.


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Nova

Hur mår du idag? =D

2010-04-08 @ 15:54:25
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Louise

härligt :) jo de e bra med mig med!

2010-04-08 @ 19:11:24
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0