Målat naglarna

2010-04-26 @ 17:29:45
yeah, nu har lilla jag målat naglarna, blev faktiskt rätt så fint. Tog en ljus färg som inte syns så mycket, menmen.
Jag har hur fula naglar som helst, eftersom om jag inte har nagellack så biter jag av naglarna :$ Dålig vana, inte bra överhuvudtaget. Så jag måste ha nagellack hela tiden, och har inte hunnit fixa det så de är hur korta som helst och gör hur ont som helst. Ehm.. min stora hemlighet.. :$

Har i alla fall pluggat en hel del, och ska göra noläxan nu så jag kan gå ut imorgon. Klockan 18.30 ska jag vara på sportfältet och jobba med laget, så har bara 45 min kvar ungefär . + att jag ska äta , puuuhh. Jag ska hinna !
Måste sätta fart, skriver senare.



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0