morsningkorsning! :)

2010-04-30 @ 07:32:47
Hur mår ni idag? Jag själv har jätteont i halsen, men det är nog bara "morgonont", hoppas jag i alla fall. Har haft det hela veckan så ja.. bengelska-engelska-so-idrott de lektionerna har jag idag sen slutar jag. På idrotten ska vi jogga så efter det åker jag hem och baaaaadar. Har en hel del att fixa today.. Och har hur mycket tid som helst :) När allting är klart hade jag tänkt att åka hem till astrid och fixa oss och så, sen drar vi iväg på fanny's tjejmiddag.. ÅÅÅHHH VA KUL DET SKA BLI, YEAH! Men hörrni, min buss går 48 och jag sitter här utan smink. Föresten, jag ska gå till skolan utan smink idag! punktslut.

skriver senare, pussenpussieluss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0