Mysig prommenad med julia :)

2010-04-19 @ 21:25:05

Michis har ju som sagt redan skrivit vad vi busungar gjorde idag ;) Hihi^^ super kul och mysigt.
Efter alla hade dragit hem och p96 hade tränat klart var jag och julia kvar på sportfältet en stund. Sen blev det kallt så vi bestämde oss för att ta en prommenad hem till mig. ( tar ca 20 min). Det var iaf super roligt och mysigt.

Puss / astrid :)


en bild på julia :) När vi var på prommenad :)




Mina älsklingar <3






Älskar mina bebisar Michis, Julia och sofia  Ni är allt tjejer :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Vilken jättefin blogg! Kolla gärna in på våran nya sida, www.yourtodolist.se =)

2010-04-20 @ 14:34:42
URL: http://www.yourtodolist.se

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0