nattinlägg?

2010-04-10 @ 00:57:50
Jag har ingen aning om varför jag fortfarande är uppe. Egentligen helt meningslöst, men jag har inte ens tänkt tanken att jag ska gå och sussa? sajko.. Känns som allt och alla är emot mig (?) ingen aning om varför ..

Sitter här med ett tänt ljus och lyssnar på musik. Hade tänkt att sitta och titta på ljuset och tänka, men riktigt så långt kom jag aldrig. Jag har i alla fall tänt det , ? något bra i det i alla fall.

Jag tror faktiskt att jag ska gå och sussa nu, börjar bli trött.. + att jag aldrig kommer att vakna imorgon om jag inte sover snart, taha (a)

så, god natt!


Kommentarer
Postat av: H E L E N O W

hejsan! haft en bra dag? :)

2010-04-10 @ 14:29:35
URL: http://helenow.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0