nolektion

2010-04-29 @ 15:15:43

sitter här på nolektionen och ska skriva klart min labbrapport, borde egentligen göra det men jag orkar inte. får göra det när jag har skrivit det här. Hur har eran dag varit? Min dag har faktiskt varit helt okej. På idrotten höll jag och oskar i lektionen , och det gick faktiskt rätt så bra. Inte superbra eftersom några i min klass bara förstör men annars gick det väll bra. På lunchrasten drog jag och nor hem till mig och åt hos min pappa. riktigt trevlig! När jag slutar ska jag dra hem och plugga so, sen har jag träning kvart över fem-sju. Klockan åtta är det tv på 6an! kommer inte ihåg hur det stavas, taha. Måste packa också, suck.

jaja, skriver när jag kommer hem! puss på nosen!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0