Osäker?

2010-04-11 @ 18:35:16

Är väldigt osäler just nu :O Jag har en fråga till er som går EDSBERGSSKOLAN. Har vi studiedag imoron? :O Om vi har det var snäll att skriv en liten kommentar. 


 Nog med det, idag har jag faktist gjort en hel del, cycklat, varit med farmor, städat mitt rum, och lagat mat! Jag känenr mig faktist väldigt duktig. ^^ Åh, var det nån annan som vaknade till solsken och härligt väder ute? Det var verkligen super mysigt tycker jag. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN SOLEN! Eftersom det var så fint väder har jag varit ute mycket bland annat i trädgården, och när jag gick runt där så såg jag snödroppar! Våren är verkligen här nu :D Härligt! Nej, men nu väntar faktist maten på mig.


Puss / astrid :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0