påsklov

2010-04-02 @ 18:05:54
Igår kväll hade vi extremt roligt som vi alltid har ! och imorse drog vi in till stan vid ca ett kanske med sebbe, tedde & Kesse, kolla runt efter jackor till dem men de hittade nog inga taha. Sen åt vi på donken och jag och astrid drog hem. bussen var en kvart försenad så vi bytte om på 3 min och sen drog vi på träningen. Nu sitter jag här och ska snart äta, sen hoppa in i duschen. Astrid sover här inatt så vi kommer träffa folkisch sen :)

Tänkte bara säga att på påsklovet skriver jag bara när jag kan och orkar. Jag kommer inte ta bloggen i första hand, utan andra hand. Jag kommer spendera min tid med kompisar och njuta av ledighet, så kommer förmodligen inte sitta så mycket vid datorn, men några inlägg slänger jag ändå in!


bilderna är tagna för 2 sek sen kanske.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0