så får man inte säga, eller?

2010-04-25 @ 20:04:51
pluggar för fullt, inte så kul faktiskt. Orkar inte mer, ögonen vill inte se mera bokstäver på ett papper.
åååhh! Vill ha en negerboll , jag menar chokladboll. Jag har en fråga, säger ni negerboll eller chokladboll ? , så ska springa och ta en och ett glas soft, muuumms. Behöver lite energi i think. har ont i huvudet, vill sova. Nej, jag bara klagar. Hur mår ni kära läsare? :) Ni kanske har märkt hur jag mår, tralala. Tog en massa egobilder igår kväll, här är två av dem. Fler kommer komma upp när jag har bildbrist, hoppas ni fattar vad jag menar. Nej, nu måste jag fortsätta, klockan bara rinner iväg.
skriver senare!



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0