2010-04-21 @ 21:25:52
Har sett klart på andra avenyn nu, och det slutade med att jag satt och grät. Jag är jättekänslig, börjar gråta lätt. så, jag varnar känsliga tittare för slutet! Men det fick mig att tänka, tänka på allt jag saknar, allt jag har förlorat. Det går inte att tänka på utan att tårarna börjar strömma ner för kinden. Speciellt, så saknar jag min farfar så f*cking mycket. Ingen kommer nog någonsin att förstå. Jag vill inte tänka på det, men det är svårt att inte göra det. Jag har förlorat mycket, mer än ni anar.
Nej, nu är det för mycket tankar i mitt huvud. Ska ta och gå och borsta tänderna och sen kolla på tv, eller sätta på true blood. Vi hörs! pusspuss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0