sämst jag är

2010-04-21 @ 17:07:23
Förlåt, jag är hur dålig som helst på att uppdatera! Igår hann jag inte överhuvudtaget. Först skola, sen drog jag hem och pluggade och var med familjen, sen åkte jag hem till julia vid sex , där var Nor, Astrid, Adam och Henke, sen drog vi till sollentuna , eller bara jag och astrid och tränade till halv tio, men det hände lite grejs så jag drog hem tidigare. Idag var det skola först, sen vid halv elva drog jag hem eftersom jag har feber ! usch, så åkte hem och sov, fixade mat och ja. Sen drog jag och min mamma & mina syskon och köpte skor i arninge, så nu har jag hur snygga skor som helst! slänger in en bild på det snart (: åh, jag vet inte vad jag ska göra nu ? Nej, jag ska lägga mig på golvet och titta på tv. så ni får ha det så bra och jag lovar att blogga mer !

inte så bra bild, men bättre än inget :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0