sen uppdate

2010-04-11 @ 19:47:37
i know, sen uppdate, men det var inte meningen. Har haft något att göra hela dagen, typ ingen lugn stund nångång, (?) Förlåt för det ! Men nu skriver jag, och eftersom skolan börjar imorgon så kommer det ju bli bättre uppdate hela veckan (y) Tummen upp för det!

Vad har hänt idag? Jo, först kommer astrid in i mitt rum och väcker mig, som hon alltid gör. Jag får aldrig chansen att väcka henne eftersom hon vaknar tidigare än mig varje gång.. Får sätta alarm nästa gång, tihiiih! Vi åt iallafall frukost och hade det mysigt. Sen fixade vi oss lite, duschade osv sen gick vi ut och cyklade med Emilia! Vi cyklade till lekparken och sen vidare hem till min kusin, där käkade vi glass & kakor och spelade tvspel!
Sen cyklade vi hem eftersom jag var tvungen att packa klart för att få med mig allt hem till pappa så astrids farmor hämtade henne och jag åkte hem till pappa. Efter ett tag kom Cissi hit, och vi gjorde inte så mycket. Kollade på luftslottet som sprängdes och åt kakor (: Alltid vi ! Sen skulle vi båda äta så hon var tvungen att gå, så jag såg klart den själv med familjen, haha.

nu ska jag lägga in lite bilder och sen en video från igår! fotade min lillebror idag också, slänger in bilderna :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0