SHOO BRE !

2010-04-24 @ 17:33:29
haha, nej driver bara. Är ju fan svensk! Förlåt förlåt förlåt för ur usel update från min sida.. Fy på mig. Idag har jag varit med fanny sötnosen och cissi gullungen eftersom en viss person hade glömt bort sin syrras födelsedag. Så dom tjejerna frågade om jag skulle hänga med dom till centrum efter vi hade spelat klart matchen. Det var iaf super kul och trevligt. Hittade världens finaste klänning som jag och mamma ska kolla på imoron. Men nu sitter jag hemma hos min älskade bästavän. Kan ni gissa vem? ;O (michis) Hon ligger och tråkar sig i sängen så jag ska nog ta och hoppa på henne nu ;)

puss / astrid :)


Hittade en underbart fin bild på michis dator.. Kanske lite fjortis eller vad tycker ni? ;O

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; tack :)

2010-04-24 @ 19:13:40
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0