skitunge

2010-04-10 @ 18:38:11

Min lillasyster älskar webbkameran på mammas dator. Så vi har satt och bestämmde vad vi skulle göra för miner, och det blev en hel del knäppa. Men en söt bild blev det , den ovanför. Inte ofta man får pussar av henne längre eftersom hon har kommit in i 3års-åldern. kommer inte ihåg vad det heter, så ni får nöja er med det. " försvinn, du får inte vara här, det är inte ditt, jag är bäst, jag förstår, det är mitt rum gå ut " Osv, så går hon runt och säger! finns en hel del knäppa ord också men mer säger jag inte.

 

Maten skulle vara klar 18 men den är inte klar än och jag är hungrig. Det blir kött med pommes tror jag? Jo, det blir det. Astrid den skitungen sa att hon skulle smsa när hon kom hem, men jag har inte fått något sms, buhu. Nej men haha ! Nu ska jag gå och kolla hur långt mamma har kommit med maten.

hörs sen!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0