svenskalektion

2010-04-22 @ 09:39:05
Sitter just nu på svenskalektionen, hur tråkigt som helst. Vi sitter och gör egna tidningar, så egentligen borde jag fortsätta skriva in alla intervjuer jag och Camilla har gjort i word, men jag har inte kraft för att göra det. Har bara en kvar, vilket är bra, men ändå. Efter den här lektionen är det idrott, sen har jag 2 timmars rast, sen matte och no. Slutar fem i fyra och har träning 17.15. Vet inte än om jag ska träna eller inte, men jag hoppas på det. Har jätteont i halsen, men tänker fortfarande träna , säger vi. Nu kommer min lärare tillbaka, så måste sätta fart innan hon ser mig, tihi. Vi hörs, pusspuss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0