tjenixen!

2010-04-22 @ 19:22:13
Dagen har faktiskt varit helt okej. På matten hade vi tillsammans med 7b, sen på no:n labbade vi. Vi gjorde faktiskt en rolig labb, med vatten & potatismjöl. Egentligen, hur kan det vara så kul ? Det är bara potatismjöl och vatten lixom, men det var faktiskt roligt och spännande. Har gjort den förut, så ja. Efter skolan drog jag direkt hem, var med mamma och snackade med henne om en sak. Sen skjutsade hon mig och lydia till träningen, men vi tränade inte. Vi skulle bara komma på "mötet". Tar inte upp varför det var det, men det var i alla fall allvarligt. Så, ja. privata saker som jag inte tänker ta upp i bloggen. Har iallafall varit hemma ett tag, ätit och packat. Ska fortsätta packa lite smått och plugga. Har so tills imorgon och no till onsdag som jag tänkte göra idag, om jag har tid och ork.

Klockan nio blir det i alla fall vampire diaries. (Y)(Y)(Y)
Någon mer än jag som kollar på det? :)


ser ut som en skogsmulle, haha!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0