tjenixen

2010-04-06 @ 19:17:31
Jag skrev ett inlägg igårkväll men det hade tydligen inte kommit upp, suck. Men, nu skriver jag i alla fall igen! Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket, men jag har verkligen inte haft tid och jag har inte orkat. När påsklovet är över då j'vlar är jag tillbaka igen med nya tankar, nya idéer och allt det där. Så det är bara att fortsätta att läsa och kolla bloggen efter uppdateringar!

Idag har jag & Astrid varit inne i stan med Timmy, som hon skrev tidigare. Det har varit extremt mysigt och jag fattar inte hur det kunde snöa igår? Idag är det ju hur fint väder som helst, eller det var, nu vet jag inte.

lördag: På kvällen gick jag och grillade med Nor, Janita, Johanna & Julia och det var hur mysigt om helst. Sen drog jag och julia hem till julia och sov där. På kvällen var vi ute med Kesse, Tedde, Alex och några brudar som grabbarna kände. Sen drog vi till sollentuna centrum och sen vidare hem vid elva. Men skitungen tappade sina nycklar så vi fick gå runt och leta efter dom i typ en timma. menmen, sen kollade vi film osv.

Söndag: Astrid hoppade på en buss som kom till julia vid halv tolv kanske, men missade den så vi gick omkring och väntade på nästa. Sen åkte vi hem till mig, jag duschade och fixa mig och sen drog vi till sollentna och mötte upp Jocke och sebbe, två killar som jag träffade ute på landet i somras. Vi gick till badberget sen vidare hem till mig och de åkte hem vid typ halv sex. Då åkte vi hem till Astrids farbror och åt pizza och kollade film. Sen sov jag hos Astrid.  och vi hade kul.

måndag: Jag drog hem när vi hade vaknat och bara var hemma och tog det lugnt, var hur sliten som helst!

Ganska långt inlägg, men fick värsta sugen. lägger in bilder i nästa inlägg. ha det bra! pusspuss

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0