torsdagen den 15 April

2010-04-15 @ 08:40:27

God morogon!
Har bestämt mig för att gå till skolan med en ganska så gullig outfit idag. Hoppas alla andra tycker det också! Jaja, jag orkar inte äta frulle idag, jag har ändå lunch efter min första lektion :S Tihî^^
Vad ska ni göra idag? :)
Efter skolan har vi som sagt träning(michis skrev det i ett tidigare inlägg) är inte på tränings humör idag, har så ont överallt.. Men men, vad gör man inte för fotbollen? ;O
Jag ska ta och sätta på  mig mina skor och så nu. Börjar bli brottom till bussen, och eftersom den bara ¨går en gång i timmen vill jag verkligen INTE missa den! :P

Puss / astrid :)

Så ser dagen outfit ut idag ;)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0