tralalalala

2010-04-14 @ 07:20:52
Jag hann verkligen inte skriva igår! Först var det ju skolan, sen slutade jag kvart över ett eftersom bilden för inställd och min solärare kortade på lunchen och flyttade fram so:n flera timmar. Så vi fick sluta hur mycket tidigare som helst, hur skönt är inte det? Men direkt efter vi slutade drog jag och Nor till dagiset och hämtade Emilia, sen gick vi hem till mamma och åt glass och hoppade studsmatta för första gången iår (!) Vi tog hur mycket bilder som helst som jag lägger upp när jag kommer hem sen.

Sen efter ett tag kom Julia, och precis när hon kom var vi tvungna att gå hem till pappa eftersom jag behövde byta om. Vid kvart i fem drog vi till sportfältet, även fast träningen började 18.15. Men vi spelade lite fotboll med bl a Alexander i min klass. Sen började våran träningen och vi tränade. För mig, gick det inge vidare. Kunde inte vara med på någonting typ, eftersom min knä hade störda problem. usch! Sen åkte vi hem och jag åt och sånt sen kollade jag på desperata hemmafruar.

Det var min dag, hur var eran ? :)
Nu sitter jag iallafall här och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att gå till skolan. Solen skiner och det verkar som om det är riktigt varmt, men ska springa och kolla på den där saken som man kollar värmen med? SLutar tjugo över tre och ska hem direkt och plugga, sen är det snack om att det är konstgräsläggning på sollentuna vallen, så vi får se om jag drar dig ! Skriver igen när jag kommer hem! pusspuss
tråkigt utan bilder, jag vet, men hinner inte!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0