tralalalalalaala

2010-04-10 @ 15:47:33
Skulle ha bloggat i morse, men direkt när jag började var jag tvungen att lägga mig ner och sova en stund eftersom jag fick migränanfall igen. Men som tur var blev det ingenting av det, bara huvudvärk. så förlåt!

Nu bloggar jag i alla fall, och har inte gjort så mycket idag. Ingejärd kom och vi åt tårta och sånt eftersom min mamma & min lillasyster fyller år idag, Grattis ! Nu kom Anneli och Emil, men jag orkar inte. Ska ta en ipren och lägga mig i sängen och kolla på någonting och försöka få tag på astrid, tänkte tvinga henne att sova här ikväll eftersom vi snackade om att kolla på djävulen bar prada som är 21.35 på fyran tror jag. Men vi får se hur det går med det! Hoppas på det bästa, tihi.



Kommentarer
Postat av: Frida ;)

haha är det emilia som du 'slänger' med i luften? <3

2010-04-10 @ 18:21:50
URL: http://fridabrester.blogg.se/
Postat av: Frida ;)

sv: haha okej, miss u ;) <3

2010-04-10 @ 18:25:58
URL: http://fridabrester.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0