VALBORG IMORON! :D

2010-04-29 @ 20:41:16

Åh vad jag längtar! ska verkligen bli hur kul som helst. Fast det skulle tydligen bli dåligt väder "/ Men men, vem bryr sig det är ju VALBORG lixom.

Vad ska ni hitta på för ngt?


Jag och michis är bjuda hem till en tjej kompis på tjej middag med lite andra tjejer från fotbollslaget. Super mysigt. Sen drar vi väll till nån brasa och myser där en stund. hihi^^ fast har ångest, jag lånade en klänning av cissi och den är lite stor, så jag vet inte om jag ska ha på den eller inte. Men men, det löser dig.

MICHIS RING MIG OM DU SER DETTA! MÅSTE SNACKA MED DIG ;O

Jaja, ska ta och kolla min facebook, bdb osv.

Puss / astrid :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0