4-0

2010-08-21 @ 13:52:14
Det här var den sämsta matchen jag någonsin har spelat! Jag driver inte, jag lovar att alla håller med. Jag stod  bara där och gjorde ingenting, var inte ett dugg taggad, missade varenda frispark jag fick nära målet, sköt bara över eller missade krysset med typ några dm. Skadade foten igen, två gånger. Så har ont igen, inte bra någonstans. Har haft is på, så det är inte lika svullet längre, men det gör fortfarande jätteont.. Vi köpte glass påvägen hem, och direkt när jag kom hem fixade jag tonfisksallad till mamma, mig  och rickard. Det var gott.. Sen käkade vi glass.. Ni kanske märker att jag inte är på humör. Ska lägga mig och kolla på någonting, för har jätteont i huvudet och i foten.. Så, ska vila lite. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: gröna! n u blir jag avundsjuk på dig, vill ockås ha bruna:D

2010-08-21 @ 14:09:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: okej:) ajdå:/ bättre lycka nästa gång med match!:D

2010-08-21 @ 17:27:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0