ÄNTLIGEN ÄR MIN DATOR LAGAD!

2010-08-30 @ 18:31:18
Känner att det blir jättemycket förlåt, att det alltid börjar så men det lär ju fortsätta så. Förlåt så hemskt mycket för att jag inte har bloggat sen igår kväll, men eftersom min dator hos pappa var trasig så kunde jag inte. Men nu har han lagat min dator så nu kan jag blogga hur mycket som helst! :) Nästan iallafall.. Har varit med min älsklingsbebis idag, var hemma hos mig och chillade. Jag pluggade lite och så drack vi smoothie. Ska snart äta och sen ska jag begrava mig själv med läxor. = Jag måste plugga jättemycket, har jättemånga läxor den här veckan! Märks att jag har börjat 8an..

Men nu ska jag käka, vi hörs!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0