bajsväder med bajshumör

2010-08-25 @ 19:40:55

jag blir så trött op detta skit väder. Det är mysigt och så när man sitter inne och tar det lungt. Men eftersom jag både har haft idrott och behövt gå ute har det inte varit så himla kul. PLUS ATT MICHIS gjorde min dag änu smäre när hon messade mig och sa att hon hade chockladbollar som hon absolut inte skulle dela med sig av. Den skitungen säger jag bara! ^^

På fredag har jag skolfoto och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag och skolfoton går verkligen inge bra ihop.. tyvärr "/ Jag ska helt enkelt göra mitt bästa. LYCKA TILL säger jag bara.
Ne ni, nu börjar detta bli långt och extremt trist.

kisses A'

så har jag sätt ut  idag :)


Kommentarer
Postat av: dannie

jättesöt blogg sötnos!



Allt bra? PUSS <3

2010-08-25 @ 20:28:53
URL: http://dannies.webblogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0