blabla

2010-08-29 @ 14:46:35

Det är alltid jag som gör fel eller hur? Har du någonsin tänkt på att du kanske gör fel ibland också? För det gör du, jag lovar. Vi måste sätta oss ner och prata utan att bli sura. För varje gång jag försöker känns det som du bara blir sur på mig. Jag vet att du är irriterad och skit på mig men jag kanske är det på dig ibland också. Vi måste prata. Jag bryr mig inte om hur ont det kommer göra. Jag är berädd på mängder av tårar och jobbiga timmar. Men det kommer hjälpa, för det hoppas jag verkligen. För jag orkar inte gå runt och alltid ta all skit när jag inte gör allt fel. FÖR JAG GÖR INTE DET! Du vet att jag inte mår så jävla bra, och en del av det är för jag inte kan berätta hur jag känner till dig, för enligt dig är det jag som gör allt skit. Eller det är så det känns iaf. Och jag vet att du kommer läsa det här och förstå att det är dig det är riktagt till. Men ta det inte på fel sätt. Allt jag försöker komma till är att jag vill sitta ner och snacka. Komma över allt det här. Att allt ska bli som i förut. Innan allt det här nörjade. Jag vill höra hur du känner över allt. För båda går och snackar med andra kompisar och behöver prata. Men varför kommer vi inte bara till varandra istället. Jo för det är jobbigt, men det behövs, jag behöver det för att må bra igen. Jag vet inte hur du känner, man kan aldrig veta hur någon annan känner men jag önskar du kunde känna som mig. 
förhoppningsvis vet du vem du är. Och när du läser det här kan du väll ringa mig eller träffa mig.

jag älskar dig bästavän, det vet du
det är så jag känner. hur känner du?
du är världens undebaraste gumman
/ Astrid Weckman
 
 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0