Chilldag

2010-08-17 @ 12:29:19
God morgon! Sitter i min säng och lyssnar på eminem i myskläder. Orkar helt ärligt inte göra någonting idag. Så idag tänker jag bara vara hemma, dissa alla som frågor om vi kan träffas och bara titta på tv/film eller göra någonting annat. Har varit borta hela tiden dom senaste veckorna så känner att jag vill vara hemma lite. Har träning ikväll så ja. Så idag ska jag bara samla nya krafter och försöka komma på hur jag ska göra med en grej. Så, det kommer förmodligen komma ganska många inlägg från mig idag, så det är bra (y)
puss!


Kommentarer
Postat av: Puzicat / tess

sv: hej. jodå de rullar på. själv då?

2010-08-17 @ 13:07:11
URL: http://puzicat.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0