dålig uppdate

2010-08-19 @ 01:32:17
Förlåtförlåtförlåtförlåtförlåt ! Men jag ringde Julia vid kvart i sju, och hon sa att jag skulle ta nästa buss mot edsberg och den gick 56 så fick springa ! Plus att jag satt i bara hotpants och ett linne så fick slänga på mig någon fort som attans! Vi träffade Lollo, Sanna, Agapi, Coffy, Vilgot & Ludde. Sen drog Lollo, Sanna & Ludde. Vi andra gjorde inte så mycket, tillslut så drog jag och Julia hem till mig och tittade på film. Drog där ifrån runt halv tolv och kom hem runt kvart i. Vid tolv kom jag på att jag var osäker på om jag hade glömt att släcka ljusen eller inte, så jag cyklade tillbaka runt tjugo över tolv och kollade. Det hade jag som tur var! så, nu är jag äntligen helt klar för ikväll och ligger i sängen och ska sova. eller kanske kolla på något? Men vi får helt enkelt se!

Hade ingen kamera med mig tyvärr.. :(

Gammal,

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0