det här kommer att försämra mitt självförtroende ännu mer.

2010-08-10 @ 18:47:07
Pengar, pengar, pengar.. Det är det de handlar om. Men om det här gör så jag mår dåligt, kan inte ni vara snälla och köpa dom där jävla tabletterna om det gör mig bättre? För jag har inte bett om att få lida av det här, jag skulle helldre viljat att inte ha den. Det är så här det har blivit, och man måste göra något åt saken också. Visst, allt kostar pengar, speciellt det här, det är dyrt, men om det verkligen gör mig bättre blir jag överlycklig. För vintern kommer bli jobbig, om det blir sämre. Jag kommer inte vilja gå till skolan, jag kommer inte vilja visa mig.
Jag älskar er, men jag det handlar om mig nu. Om hur jag kommer att må.

Kommentarer
Postat av: en fundersam anonym person

Men vadå, vad har hänt? :O

2010-08-11 @ 22:08:43

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0