förlåt för igår.

2010-08-27 @ 07:24:12
Men jag bråkade med mamma och var verkligen inte glad, så ville inte ta ut allting på er och bloggen. Tänkte igenom det själv och somnade rätt så tidigt, otroligt skönt! Föresten, har ni sovit gott ? :) Det har jag, kommer inte ens ihåg vad jag drömde. Men, det gör jag nästan aldrig så det är lugnt, haha! Idag är det en ganska lugn dag, slutar fem i ett. musik - so - b-språk - lunch - no . Egentligen är det matte sist på dagen men det är bara för de som har no/Matte inriktning och den slutade jag med för ett långt tag sen. Efter skolan ska jag hem och packa och sånt. Ska åka bort idag över helgen och ska till pappa på söndag i en vecka så ska packa och bara ta det lugnt. Slänger in en bild på dagens outfit, men tror jag kanske ska byta t-shirten till något annat men vet inte riktigt, vi får se!


dagens outfit :
svarta shorts - HM Grå tjocktröja - bikbok t-shirt - ingen aning.

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0