gaaaaaaaaaaahh

2010-08-09 @ 20:26:17
hejsanhoppsan! Vi träffade inte hänke och Oscar idag.. Vi åkte först till sollentuna station, åkte till sportfältet och sebbe satt på bussen så han hänkade med. Sen drog vi till vallen och sen hem till mig. hm, man kan säga att vi inte hade något liv, vi åkte bara omkring. haha! hemma hos mig lekte vi med mina syskon och käkade bullar :) Sen drog vi till träningen. Det gick faktiskt rätt så bra för att ha varit första träningen sen innan sommarlovet. Fick bara så otroligt ont i ryggen när vi körde match på slutet, hade så ont så att jag inte kunde andas. + att jag hade ont i huvudet. Jajää, inte klaga nu!

Nu ska jag faktiskt bara lyssna på musik, packa upp mina väskor, kolla på film antagligen och sen somna tidigt. Är jättetrött och mår inte så bra. Imorgon kommer astrid hit och vi ska träffa hänke och typ erik och oscar, ingen aning. Vi hörs ! tänkte kanske lägga in alla bilder också..


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0