god morgon!

2010-08-20 @ 10:57:11
Åh jag känner mig jättetaskig! Jag har bloggat urdåligt ! Förlåt! Hoppas ni förlåter mig, jag lovar att köra gärnet nu igen. Eller, försöka iallafall. Lite tufft just nu. Idag ska jag samlas 13.15 sen ska jag jobba 14-18, sen ska jag åka hem också eftersom det är på lidigö. Vi är 10 brudar från laget som ska jobba i köket eller göra packningsarbete. Det står att man absolut inte får ha nagellack, så ska gå och ta bort mitt. Börjar ändå bli så fult så för mig spelar det ingen roll. Ikväll tänker jag ta en hemmakväll med mamma och mina syskon, fixa naglarna och sånt. Har två påsar popcorn också ( såna man gör i micron ) Jaja, jag måste gå och äta frukost och sånt, skriver snart!

två bilder på coffy och en på astrid :)



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: HAHa ja det kommer du:D men ett år går så fort så!

2010-08-20 @ 11:40:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0