handlat

2010-08-31 @ 16:17:40
Efter vi hade slutat kom pappa och hämtade mig så vi åkte och handlade. Fick med mig några grejer hem som jag fotar och lägger in sen. Dagen gick hyfsat fort, ändå ganska rolig. På idrotten körde vi först baseboll typ och sen fotboll. Mitt lag hade värsta spelet, vann med 1-0 :) Allt slutade iallafall med att jag låg ner och hostade sönder mig, men fick göra det jag älskar så skiter it :) Sitter just nu och lyssnar på musik, ska gå och göra en smoothie och sen sätta mig och dunka musik och plugga. Halv åtta är det träning ! Ska skippa joggningen och bara vara med på träningen så länge jag kan, sen blir det styrka för mig. Jaja, vi hörs !


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0