hej, jag gillar inte att plugga!

2010-08-30 @ 19:12:50

Eftersom skolan faktiskt har börjat på riktigt nu, så har jag fått läxor. Inte några heller. No, so och engelska till onsdag, matte till torsdag och b-engelska till fredag. Inge vidare, hade helldre varit med en massa kompisar, blogga mer och allt annat förutom det. Men, läxorna går ändå ganska fort att göra. Har redan läst no ( 12 sidor om el ) och har redan börjat nöta in 13 engelskaglosor. Så nu är det bara resten kvar! Men funderar på att ta ett långt bad ikväll.. Ja, det lär det ju bli. Känner att jag behöver det! Nu ska jag fortsätta så att jag kan träffa kompisar imorgon! vi hörs, puuuuuss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0