hemma hos coffy

2010-08-19 @ 14:13:46
Jag hann inte skriva igen eftersom jag tog bussen tio över ett. Astrid hoppade på vid sportflältet och vi åkte vidare till sollentuna station. Där kom coffy och mötte oss och just nu ligger vi i hans säng och gör ingenting. Tror hans kompiar kommer hit snart, men har faktiskt ingen aning. Har träning halv sju så kommer hem runt halv fem, så skriver då. Eftersom vi båda är här kommer det bli dålig uppdatering, som ni kanske förstår. Skriver så fort jag kan. kan ju bara säga att astrid skulle egetnligen också bloggat men jag tänkte göra det istället, så vi säger att det här är tillsammans! :)

förra sommaren.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0