hemma!

2010-08-12 @ 17:31:31
Alltså, det är galet varmt ute! Imorse åkte vi först till sollentuna centrum där astrid köpte ett nytt linne, urgulligt kan jag bara avslöja.. Astrid får lägga in bild sen :) Sen drog vi till ung08, där var henke, Adam, Nicko, Gurra, Jagge, tror inte det var några fler med.. Vi gick till något tält och klottrade ner varandra med pennor. Så, jag har lite klotter överallt. haha! Henke blir värst, tihi. Jagge också, för han blev ritad och pussad på magen. Jaja. Sen gick vi omkring, träffade Coffy, Nicklas, André, Wille, Willgot. Var med dom ett tag och kollade på "showen" vid sltältet. Sen kom Timmy och sa hej, sen drog vi mot pedeln och tog den till sollentuna. Där skilldes alla åt.

Jag har varit urdålig på att ta foton! Kameran ligger i väskan men jag har inte kommit på att jag ska fota .. Förlåt för det! Just nu sitter jag i min säng och väntar på att maten ska vara klar. Har träning sju till nio på sportfältet.
Ska fixa lite småsaker nu. Vi hörs! puss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0