himmelblå

2010-08-21 @ 17:33:08
Jag har inte bloggat på tre timmar, gooodi alltså. Nej, det är inte ett dugg bra! Men jag har faktiskt en rätt så bra anledning till varför jag inte har gjort det. Jag har haft migrän eftersom det åskade ! Så har legat och kollat på tre avsnitt av himmelblå, och det är faktiskt helt okej. Kanonbra program om man inte vet vad man ska titta på eller vad man ska göra.. Har också badat mina småsyskon, blivit nerskvätt av Emilia. Nu ska jag kolla på ett avsnitt till, och fixa en sak. Vi hörs! puss




Kommentarer
Postat av: natta

Ska du på blogawards?

Tänkte samla in alla som ska med och lägga ut era bloggar på min sida så att man har lite koll på vilka som kommer :)

Hoppas att vi ses där!



Puss kram

Natalies.se

2010-08-21 @ 17:57:33
URL: http://natalies.se
Postat av: Josefin

Vad söta, hur gamla är dem? :)

2010-08-21 @ 22:44:07
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0